Showing posts with label seminar on Islamic Banking. Show all posts
Showing posts with label seminar on Islamic Banking. Show all posts

Tuesday, July 31, 2012

Koleksi Gambar Seminar

just sharing beberapa photo yang di snap oleh Cik Anuar pada seminar yang lepas..baru nak share..huhu..konon sibuk sangat lah kan..btw, memng sangat busy..wiiiwiii..
okey..lets look :)










Friday, July 20, 2012

Islamic Banking Seminar

alhamduliilah..semlam berlangsungnya seminar on Islamic Banking di Hotel Seri Malaysia...

so, today saje je lah nak revise sikit2 ape yang kite semua dah dapat mase seminar tu kan..okey, ape yang kite dapat adalah:

KITE DAPAT AMIK GAMBO!!!! hahaha 
hahaha..x der lah..sebenarnya, yang lebih penting kita dapat ilmu-ilmu kat bawah ni..




thats all. :)
Copyright© All Rights Reserved Tetuan Khairul Sofian Anuar co